1. 1. 2013

Dobre mi je - a bude?



Keďže sa viacerí kolegovia glo-glo-spoťáci tvária, že Silvester a Nový rok statočne oslavovali, nedá mi nepridať sa so svojou troškou do mlyna budúcich spomienok.

Po dlhých rokoch bol totiž tento Silvester a najmä jeho záver, teda začiatok nového roku, niečím veľmi veľmi výnimočný. A to tým, že sme ohňostroj s levicou strávili v posteli (detaily nebudú, nikdy ich nedávam), ani sme neotvorili šampanské.

Levica ho otvorila až pred chvíľou a už cítim, ako mi začína bublať žilami.

Bez toho by som asi toto hlásenie nepísal.

... ech, teraz som vylial, ber to čert.

Ale dávam si novoročné predsavzatie: písať častejšie a hodnotnejšie než v roku 2012. Odpravedlnením za minulý rok mi môže byť, že som čakal, že bude koniec sveta. Načo potom bolo načim písať? Keďže end nebol, tento rok sa musím snažiť. Nech je tak.

3 komentáre:

wicked lady povedal(a)...

presne! viac a castejsie! stravit silvestra v posteli je ospravedlnitelne, urcite lepsie nez pred telkou, vsak!

w-abt povedal(a)...

So šampanským sa dobre silvestruje... Aj v posteli :) Všetko dobré!

Unknown povedal(a)...

Take predsavzatie schvalujem!